GASTRONOMIE
OBCHODY
SLUŽBY
VÝROBNY S PRODEJEM
STÁNKY
OSTATNÍ PRODEJNY
Slider

Komplexní řešení restauračního provozu - dotykové pokladny, skladové hospodářství, cenová politika, přístupová práva, kontrolní funkce a jiné.

 

Vhodné pro:

  • bary, kavárny a cukrárny,
  • restaurace,
  • hotelové restaurace

 

Proč naše řešení

  • Vícejazyčné prostředí - dle přání zákazníka neomezené množství jazykových variant.
  • Snižuje fixní náklady na provoz a mzdy.
  • Navrženo s ohledem na jednoduchost a intuitivnost ovládání personálem.
  • Přehlednost.
  • Rychlá návratnost investice.
  • Rozšiřitelnost.
  • pravidelné aktualizace - viz Co je nového (release notes)

Gradex POS Standard-  přehled funkcí

  • Splňuje zákon o EET v ČR, na Slovensku zákon o registračních pokladnách a respektuje normy EU,
  • příprava na přenos z místní měny na Euro včetně současného tisku - využitelné v případě přechodu národní měny na Euro - využíváno na Slovensku,
  • konfigurace systému, stanic a tiskáren, nastavení provozu, poplatků a daní,
  • víceměnový režim (libovolný počet definování měn a jejich kurzů),
  • správa zaměstnanců,
  • správa hostů a dodavatelů,
  • správce rozmístění stolů v restauraci,
  • definice menu (správa číšnické objednávkové nabídky na dotykovém displeji),
  • rezervace stolů,
  • evidence objednávek a plateb,
  • číšnické menu,
  • evidence a správa pokladen,
  • fakturace,
  • systém zaznamenává veškerou práci personálu (log účtenek, storna, detailní logy uživatelského ovládání jednotlivých funkcí, logy změn).
  • Dotyková obrazovka (rychlá odezva, minimum dotyků na objednávku)
  • Rozmístění stolů libovolně dle potřeb číšníka/provozovatele
  • Libovolná modifikace účtenek ? Správa uživatelů (číšník, provozní,...)
  • Zadávání plateb v různých měnách, stravenkách a typu plateb (hotovost, karta, faktura)
  • Rozdělení plateb
  • Detailní monitorizace pokladny (logování účtenek a operací s pokladnou)
  • Spolupráce s pokladními zásuvkami, registračními tiskárnami, čtečkami čárových kódů
  • Možnost přístupu přes internet
  • evidence alkoholu dle celní správy (dle požadavků norem EU) - v ČR není vyžadováno,
  • správce místností (definice skladů, prodejny, rozmístění stolů),
  • skladové hospodářství a skladové pohyby (dle licence od 1 skladu až po neomezené množství skladů),
  • receptury a normování.

Volitelní rozšíření pro Gradex Standard:

  • management slev - definice slev a akcí dle libovolně definovatelných parametrů, dle:
    • dne a času,
    • zákaznické karty,
    • obratu,
    • akce,
    • množstevní slevy,
    • metody X+Y (po zakoupení zobží v počtu X dostane zboží Y za definovanou slevu).
  • Váhová inventura - zkrácení inventur nápojů (alkoholu, nealka a ostatních lahví) na 10% běžné doby.
    Položí se láhev na váhu, zváží se a tato hmotnost se zapíše. Náš pokladní software již sám provede přepočet na litry. Není nutná žádná investice do speciálních vah a podobně. Jednoduché a levné.
  • Mobilní číšník - markování, účtenky, rozúčtování, přesun hostů přímo u stolu před hostem.

 

Pokud Vás náš systém zaujal, napište nám e-mail na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo vyplňte nezávazný poptávkový formulář a my se s Vámi spojíme.

Gradex, s.r.o.

Oblast Čechy:
Těšnov 5
Praha 1, 110 01
Tel.: +420 224 310 041

Oblast Morava:
Kateřinská 83/10
Olomouc, 779 00
Tel: +420 585 24 24 30

E-mail: info@gradex.cz
Web: www.gradex.cz