
Číšnická obrazovka pro výběr stolů
Číšnické menu s grafickým výběrem stolů. Stůl na kterém je objednávka svítí červeně. Po výběr stolu se rovnou markuje. Rychlé, stručné a jasné markování.

Detail objednávky
Detail objednávky přehledně ukazuje namarkované položky v čase, umožňuje rozdělit objednávku, vytisknout účtenku, přesunout objednávku (nebo její část) k jinému stolu, atd ...

Správa dodavatelů
Evidence dodavatelů, kontaktů, ...

Markování po výběru stolů
Přehledné markování položek seřazených do jednotlivých skupin. Číšník má přehled na který stůl markuje, rychle může měnit počet položek, vrátit se na číšnické menu nebo rychle vytisknout účtenku.

Správce místností
Umožňuje nadefinovat stoly, libovolně je rozmístit po ploše, nastavit jejich vlastnosti (nelze delit objednávky, přesouvat objednávky na nebo ze stolu), zakázat slevy, nastavit zaměstnanecký či majitelův stůl, ...

Receptury
Práce s recepturama umožňuje vkládat nové, editovat, mazat receptury a bourání. Položky receptury snadno vložité táhnutím myši z levého okna do pravého. Můžete nastavit různé parametry, skupiny, ceny, ...

Manažer slev
Manažer slev umožňuje zadat obratové slevy na zákazníka nebo účtenku, kombinační slevy (např. 3 piva a 1 panák k tomu zdarma či za 10 Kč) s nastavením platnosti na dny a hodiny

Detail nastavování slevy

Správa zaměstnanců
Umožňuje nastavení přístupových práv do jednotlivých částí systému. Možnost nastavení přístupu do jednotlivých skladů, číšnických prostor, tvorby recepotur, slev, nastavení storna, fakturací, ....
